Паровозик бібліотечних зірочок

_

_

пʼятницю, 16 травня 2014 р.

Районний семінар

На базі районної бібліотеки для дітей проведено районний семінар – практикум «Організація сімейного читання – основа успішної роботи дитячої бібліотеки» приурочений Міжнародному року сім’ї.
Відкрила семінар та виступила з доповіддю «Публічна бібліотека як центр сімейного читання» директор централізованої бібліотечної системи Олена Костенко. Професійно, цікаво надано консультацію «Кращий досвід та інновації в організації сімейного читання в бібліотеках» заступником директора з питань обслуговування дітей обласної бібліотеки для дітей та юнацтва Інною Хмарою.







Консультації «Книга + сім’я + бібліотечні фантазії» та «Форми соціокультурної діяльності бібліотеки в контексті організації сімейного дозвілля» надали заступник директора з питань обслуговування дітей Мар’яна Ганусин і методист ЦРБ Тетяна Лазорець.
Про сімейні цінності та про шану до батьків йшла мова у дитячих посиденьках «Сім’я, родина в кожного хай буде!», яку підготувала бібліотекар ЦДБ Євгенія Кувік. Активні читачі районної бібліотеки для дітей Валерія Кашмель, Кароліна Лазорець, Анна Цигак, Вікторія Гелетич, Владислава Сирохман, Жанна Касич та маленький читайлик Денис Готра у ролі домовичка.




У ярмарці бібліотечних ідей «Сучасна бібліотека: рухаємось вперед!» поділились досвідом роботи завідувачки бібліотек – філій: с. К.Розтока ,  с. Б.Пастіль , с. Ужок та  с. Жорнава.





Завідувачки сільських бібліотечних закладів прийняли участь у книжковому марафоні  «Прочитай ти, прочитаю я, прочитає вся моя сімя».
Не менш цікаво було розіграно лотерею «Найкраща читаюча сім’я Великоберезнянщини». За результатами розіграшу переможцем стала  сім’я Варгулич бібліотеки – філії с. В. Бистра.












Немає коментарів:

Дописати коментар