Паровозик бібліотечних зірочок

_

_

пʼятницю, 17 травня 2013 р.

Майбутнє варто планувати

"Майбутнє варто планувати"
            У програмі вуличної акції "Майбутнє варто планувати" працівники дитячої бібліотеки підготували і провели родинне свято "Моя сім'я, моя родина в житті і долі України" та сімейну виставку - хобі "Світ захоплень моєї родини". 
          У них  взяли участь  сім’ї, які безперечно пов’язані з  бібліотекою. Діти та батьки, які є активними відвідувачами бібліотеки, учасниками різних просвітницьких заходів, які здатні викликати інтерес до спільного читання, спільного проведення дозвілля. 





                      Кращих сімей було нагороджено грамотами у різних номінаціях. А саме, 
  • "Читаємо всією сім'єю" перемогу здобула родина Сусли.
  • "Кращий читаючий клас" - 5 - А гімназія  
  •     (класний керівник Олеся Петичук) ; 
  • "Активний клас" - 5-а ЗОШ І-ІІІ ст. (кл. керівник Валентина Сарваш
  • та 3-Б   (Кл. керівник Наталія Подвайцятник);
  • "Мама - рукодільниця" Наталія Цуга та Віталіна Кашмель;
  • "Турботливий тато" - Андрій Буловчак;
  • "Почесна бабуся " - Любов Щербанич;
  • "Мій любимий дідусь" - Петро Сусла;
  • "Моя родина - історії краплина" (Рац, Тимочко, Касич, Крайниковець);
  •  "Діти - наше майбутнє" (Кароліна Лазорець,
  • Аміна Король, Домініка Швайка, Анастасія Добржанська
  • та Любомир Гавриляк.



                                 
    сімейна  виставка - хобі 
"Світ захоплень моєї родини". 

              Не менш цікавою була  акція"Приведи друга до бібліотеки". Результатом  Акції є підвищення інтересу до читання, хай це не в великих  масштабах, але це вже маленька перемога, це розвиток інтелектуальних та інформаційних умінь і навичок читачів, це підвищення мотивації до навчання, це розвиток творчого потенціалу дитини.





Немає коментарів:

Дописати коментар