Паровозик бібліотечних зірочок

_

_

вівторок, 8 квітня 2014 р.

Всесвітній день здоров'я

 
        Працівниками бібліотеки проведено медичне ревю "Бути здоровими хочемо завжди" спільно з класним керівником Валентиною Сарваш 6-А ЗОШ І-ІІІ ст. Мета даного заходу: розширювати уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про хороші і погані звички. Розвивати вміння і навички підтримувати хороший стан здоров’я. Виховувати турботливе ставлення до особистого здоров’я, бажання бути щасливим.




   У програмі заходу відбувся тренінг " Я - лікарська рослина, перегляд відеоролику "Бути здоровим - круто!"    Також з  дітьми продовженого дня проведено вікторину "Острів здоров'я". Переможцями стали Віталій Сарай, Тетяна Гриб, Євгеній Гайданка, Анастасія Келешовчак, Вікторія Мандзяк.
           Ознайомитися з лікувальними властивостями лікарських рослин, скуштувати березового соку  можна було на   виставці "Я - лікарська рослина".




Немає коментарів:

Дописати коментар